Girls Dream 1

March 21, 2010 at 9:39 pm | Posted in Uncategorized | Leave a comment

Yes, we all have good memories with Disney’s princess. It’s so hard to keep us with who these princess are.

I am already STUPID!

March 20, 2010 at 11:02 pm | Posted in Uncategorized | Leave a comment

I dig this! Yeah we all should get lose and BE STUPID for at least a day, right? Relax, have fun, and BE STUPID, BE STUPID.

Easter time

March 19, 2010 at 9:14 pm | Posted in Uncategorized | Leave a comment

Lots of goodies for Easter. Aren’t they cute?

You know, I really haven’t got together with my family in Easter for years. Time to go back home for Easter break.



We been occupied by Kitty

March 18, 2010 at 7:56 pm | Posted in Uncategorized | Leave a comment

Happy Easter Part 1. I see Hello Kitty everywhere. I mean is Kitty our original American character? NOT! I think we’ve been occupied by Japanese Hello Kitty.

Oh well it’s Cute, right?

Some Style dude!

March 17, 2010 at 10:05 pm | Posted in Uncategorized | Leave a comment

While walking Hollywood & Vine, near Capital Records in LA this awesome dude past by with this cool classic car. NICE!


Piggy Bank for $126!

March 16, 2010 at 7:48 pm | Posted in Uncategorized | Leave a comment

Look what I found at the internet! Cute!!! But $126.00 😦 for a Piggy Bank. Gotta be crazy. I mean even if I feel out all the coins in there I bet it’s not gonna worth $126.00


Quiksilver Headquarter

March 15, 2010 at 9:57 pm | Posted in Uncategorized | Leave a comment

Yes, I know who’s the man here???? 9x ASP World Champion

Kelly Slater baby!

CHEAP:)!

March 14, 2010 at 8:53 pm | Posted in Uncategorized | Leave a comment

OMG!! Everything is $1.00 here. Happy Bargains Happy Bargains!!!!! 🙂

Got stationary, towels, toys what else, sooo fun.

Must been a way too long drive.

March 13, 2010 at 11:07 pm | Posted in Uncategorized | Leave a comment

Stop at the light and saw NY license plate. This driver gotta be nuts to be driving all the way to LA, of course that’s only if he really did. Anyhow Welcome to CAL !

Just chilling man!

March 12, 2010 at 10:13 pm | Posted in Uncategorized | Leave a comment

Yap, I’m chilling. He’s been acting cool but just waiting for someone to feed him.

Got any food for me?


« Previous PageNext Page »

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.